zondag 15 januari 2023

de eerste week van het nieuwe jaar!


Onze eerste week van 2023 is voorbij gevlogen en ik ben ontzettend blij dat ik er weer bij kan zijn!
Zowel de kleuters als ikzelf hebben er van genoten en  zijn er  klaar  om er weer in te vliegen.

Ons project:





We maken kennis met nieuwe vriendjes (voor de vakantie waren er ook veel zieke) , zeggen ons versje op en kunnen/ durven onze naam zeggen.

We bekijken ons lichaam van dichtbij en gaan op zoek naar lichaamsdelen waarvan we er 2 hebben...
ik heb een arm en nog een arm
ik heb een been en nog een been
ik heb een buik en....


We luisteren naar een liedje en kriebelen mee met Jules




Verhaaltje van de week:



Wij maken ook een mooie tekening...







Spelen in de hoekjes...








Wij verwelkomen een nieuw vriendje...
welkom Mohammed







Hoera voor ons vriendje Ibrahim...
hij werd deze week 3 jaar.
Proficiat.










Smullen van de lekkere cakejes...






Actief in de crea hoek:
we laten ons werkje drogen en werken het volgende week af...



Aan de slag met de schaar...
we laten de haartjes van Karel wapperen.








Volgende week werken we nog even verder rond ons project
'Hallo/ kiekeboe hier ben ik weer'

We denken ook al aan het schoolfeest en maken kennis met het podium en de muziek....



Even jullie aandacht:
Sommige ouders schreven nog niet in voor het oudercontact.
Indien u een gesprek wenst, gelieve u dan online aan te melden.
Geef geen seintje indien er problemen zijn bij het online inschrijven.

Ter info:
Donderdag zullen de lessen uitzonderlijk om 15u eindigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten