zondag 10 mei 2020

fijne moederdag



De gebeurtenissen in het klasje van Jules: welkom in de klas van Jules

Lieve mama's,

Normaal worden jullie op moederdag verwent met een zelfgemaakt pakje gemaakt in de klas of een gedichtje, een liedje dat we in de klas aanleerden.
Dit jaar is het jammer genoeg anders verlopen.

Eventjes heb ik zitten nadenken over 'wat zou ik kunnen doen met de kindjes voor moederdag?'

Ik probeerde filmpjes te maken maar ja...
juf moet op dat vlak ook nog heel wat leren en de filmpjes kwamen dus een beetje laat op de blog.

Vandaar...
 stelde ik  me de vraag 'wat zou ik graag hebben voor moederdag?'
Ik kwam tot de volgende conclusie:
 als mama wil vooral tijd...
tijd om met mijn kind(eren), met familie, met vrienden samen door te brengen
tijd om gewoon samen iets te doen
verder
 kan ik genieten van een mooie tekening, een werkje, iets eenvoudig waar iemand met hart en ziel aan heeft gewerkt voor mij
een complimentje, een mooi woordje
even rust....
een lieve knuffel

dit zijn dingen die dagelijks kunnen gebeuren, je hoeft niet te wachten op moeder- of vaderdag om dit te doen
Geniet van ieder momentje samen
en 
maak van iedere dag een moeder-of vaderdag!

Moederdag zonder moeder... elke dag Moederdag - CoachSander.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten